FlytteKampagne

Gratis flytning med flyttefirma

Så let kan du benytte dig af vores Flyttekampagne og få en gratis flytning:

  • Udfyld formularen nederst på siden eller ring os op på 70275655
  • Du booker et opbevaringsrum ved HMS Self Storage og flytning hertil
  • Vi kommer og henter dine ting indenfor vores Gratiszone og kører dit indbo til HMS Self Storage i Aalborg, Hobro eller Randers.
  • Du skriver kontrakt på rummet i centret eller via mail
Flyttekampagne

"*" indikerer påkrævede felter

Skal vi tale sammen?
Indtast dit navn og telefonnummer, så ringer vi dig op
eller ring til os på 70 27 56 55
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

FLYTTEKAMPAGNE

Gratiszone

En gratis flytning er, hvad vi hos HMS Danmark tilbyder dig i vores Flyttekampagne. Du får din gratis flytning, når du lejer et opbevaringsrum i et af vores Self Storage centre i minimum fire måneder + løbende måned.

Flytningen skal være indenfor vores ”Gratis flyttezone”, som du kan se på billedet. Hvis du ønsker en gratis flytning, der rækker udenfor flyttezonen, kan det selvfølgeligt aftales, med en tillægspris afhængigt af afstanden.

FLYTTEFORMULAR

Trin 1 af 5

BETINGELSER FOR FLYTTEKAMPAGNEN MED GRATIS FLYTNING

Ved accept af flytning, accepterer disse betingelser

  1. Indbo skal være pakke, emballeret og klar til flytning og til opbevaring, det er kundens ansvar at alt er pakket forsvarligt .
  2. Flyttekasser må veje max 20 kg. Flyttekasserne skal være forsvarlige at transportere. Der tages ikke ansvar for ringe flyttekasser.
  3. Mindre effekter skal pakker i flyttekasser eller lukkede sække. Skrøbelige effekter skal pakkes forsvarligt, så det er klar til transport og opbevaring. Der kan ikke gøres krav, ved evt. skade grundet utilstrækkelig indpakning.
  4. Lejer eller stedfortræder skal være til stede ved afhentning.
  5. Kunden har inden flytning oplyst om alt, hvad der skal flyttes i grove træk, såsom: skur, loftrum, kælderrum, samt havemøbler osv.
  6. Der kan parkeres foran hoveddør i forbindelse med læsning/aflæsning. Afstand over 10 meter fra hoveddør skal oplyses.
  7. Ordentlige adgangsforhold. fx. stejle eller smalle trapper og døråbninger skal oplyses.
  8. Der lejes et rum i min. løbende måned + 4. måneder, svarende til flytningen, hund min. 8 m³.
  9. Flytningen sker fra én destination til et rum hos HMS-Opbevaring. Flytning sker hverdage mandag-fredag.
  10. Såfremt flyttefolkene vurderer, at det ikke er forsvarligt at flytte det ønskede, foretages flytningen ikke heraf.
  11. Flytningen skal foregå indenfor en radius på 70 km fra nærmeste afd. efterfølgende kilometerpris er 35 kr. inkl. moms pr. kilometer. Evt. afgifter til færge, bro mm afregnes ved kunden.
  12. Hvis kunden ikke overholder betingelserne ved gratis flytning, skal kunden betale flytningen i stedet – afregnet på faktisk tidsforbrug.
  13. Flyttefolkene vurderer flyttemængden, deres vurdering er den gældende.
  14. Overstiger flytningen det aftalte i henhold til flyttearbejdssedlen, kan kunden opkræves timepris for ekstra flytning. Der afregnes på påbegyndt ½ gang af 640,00 kr. inkl. mødre.
  15. Kunden foretager selv pakningen af ​​rummet, indbo stilles af flyttefolkene i gang nær rum. Såfremt kunden ønsker at flyttefolkenes hjælp til pakning af rum, er det en gratis service flyttefolkene meget gerne yder, men det foregår på kundens eget ansvar. Hvis ikke andet er aftalt, pakker rummet, på lejers ansvar, bedst muligt, men forsvarligt. Der må forventes brug af ekstra plads i forhold til, hvis kunden selv pakker rummet. Vi opfordrer kunden til at medsende tæpper og lign. til beskyttelse af indbo i opbevaringsrummet. Der er mulighed for at købe flyttetæpper hos flyttefolkene til 30 kr. pr. stk. til ekstra sikring i opbevaringsrummet.
  16. skader efter flytningen, skal påberåbes ved først given lejlighed.
  17. Kunden bedes tage billeder af indbo umiddelbart inden flytning. Anmeldelse af evt. skader skal ske samlet og med billede dokumentation. Billeder sender sammen med anmeldelsen.
  18. Afbestilling eller ændring af flytningen, skal ske senest kl. 9.00 den sidste hverdag FØR flytningen er planlagt udført. Sker afbestilling eller ændringen senere, opkræves et afbestillingsgebyr på 1.630 kr. Sker afbestilling efter kørslen til afhentningsstedet er påbegyndt, afregnes kunden desuden for den forbrugte tid. Der afregnes pr. påbegyndte ½ gang.
  19. HMS Flyttehjælp kan aflyse flytningen indtil kl. 12.00 den sidste hverdag, før flytningen er planlagt udført. Sker aflysningen senere, kompenseres kunden 1.630,00 kr.
  20. For flytningen gælder Dansk Møbeltransport Forening almindelige betingelser for privatflytning, såfremt ikke andet er aftalt.

FLYTTEKAMPAGNEN GÆLDER I PERIODEN: 

1. marts 2024 til 31. december 2024

Flytningen skal bestilles inden d. 31. december 2024 og være afviklet inden d. 31. januar 2025

Overholder kunden ikke betingelserne ved gratis flytning til  HMS Self Storage , skal kunden selv betale for flytningen.

Scroll to Top